Повернення товару та обмін

Повернення товару та обмін


Де і як я можу повернути товар або обміняти його на протязі 14 днів з моменту покупки?


Обміняти або повернути товар можна можна на нашу адресу відправивши товар через "Нова Пошта". Обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки представляється можливим тільки при збереженні товарного вигляду покупки, упаковки і наявності документів, що підтверджують сам факт придбання товару.


Надіслати товар на повернення грошей або обмін можна "Новою Поштою" г. Киев, склад №375 на ТОВ ІТ Портал, тел .: +38 0948280008. Всі витрати за пересилку товару оплачуються за рахунок покупця.


Ми не приймаємо повернення товару післяплатою. Вся сума компенсується клієнту шляхом переказу коштів на карту.


Що робити в разі прояву заводський брак обладнання в гарантійний період?


Як я можу повернути товар або обміняти товар?


Ви можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Це вам гарантує "Закон про захист прав споживача". Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:


товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п .;


товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;


збережені всі ярлики і заводське маркування.


Щоб прискорити процес гарантійного обслуговування при Вашому зверненні до продавця, Вам необхідно мати при собі:

- саме устаткування;

- документ, що підтверджує факт оплати;

- повний комплект упаковки для нього;

- гарантійний талон;


Тільки при дотриманні цих умов гарантійні зобов'язання підлягають виконанню.

Після звернення покупця, на підставі Закону України «Про захист прав споживачів», наші фахівці проведуть експертизу і первинну діагностику. Термін діагностики - 3 дні з моменту отримання товару. Після діагностики несправностей виробляється ремонт протягом 14 робочих днів у гарантійному випадку. Якщо ж товар не підлягає гарантійному ремонту - терміни обговорюються індивідуально.


За яких умов гарантія не надається?


Гарантія не поширюється на такі випадки:

- порушення схоронності гарантійних пломб;

- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

- пошкодження в результаті попадання рідини або слідів її впливу;

- наявності всередині обладнання сторонніх предметів або комах або слідів їх впливу і життєдіяльності;

- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;

- несанкціоноване розкриття, ремонт або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів, зміни конструкції або схеми устаткування;

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;


- пошкодження, викликані неправильним підключенням електромережі;

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до іншого обладнання;

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.


Як Я можу повернути свої кошти?


Повернення грошей здійснюється протягом 48 годин після отримання нами товару і прийняття нами рішення про повернення коштів.


Особливості гарантійних зобов'язань для 3G / 4G обладнання (модеми, роутери, точки доступу).


- Ця гарантія не дійсна, якщо буде видалений або змінений серійний номер товару.

- Гарантія не поширюється на аксесуари (акумулятори, з'єднувальні шнури, блоки живлення і т.д.).

- Гарантія не поширюється на природний знос товару.

- Відповідно до визначення п.35 «Порядку гарантійного обслуговування технічно складних електричних приладів», введеним в дію постановою КМ України №506 «Роботи з технічного обслуговування виробу, що проводяться без розбирання корпусу, ремонтом не є за визначенням, а отже, не можуть бути підставою для обміну товару ». Виходячи з цього, заміна обладнання, в якому для відновлення працездатності потрібно тільки оновлення програмного забезпечення, неможливо.

0
0