Повернення товару та обмін

Повернення товару та обмін

Де і як я можу повернути товар або обміняти його протягом 14 днів з моменту покупки?

Обміняти або повернути товар можна за нашою адресою, відправивши товар через "Нова Пошта". Обмінювати або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки є можливим лише за умови збереження товарного виду покупки, упаковки та наявності документів, що підтверджують сам факт придбання товару.

Надіслати товар на повернення грошей чи обмін можна "Новою Поштою" м. Київ, склад №375 на ТОВ ІТ Портал, Код ЕРДПУ 42611822 тел.: +380948280008.  Усі витрати за пересилання товару оплачуються за рахунок покупця.

Ми не приймаємо повернення товару післяплатою. Вся сума компенсується клієнту шляхом переказу коштів на картку.

Що робити у разі прояву заводського браку обладнання гарантійний період?

Як я можу повернути чи обміняти товар?

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це гарантує "Закон про захист прав споживача". Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;

товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;

збережено всі ярлики та заводське маркування.

Щоб прискорити процес гарантійного обслуговування при Вашому зверненні до продавця, Вам необхідно мати:
- саме обладнання;
- Документ, що підтверджує факт оплати;
- Повний комплект упаковки для нього;
- гарантійний талон;

Тільки за дотримання цих умов гарантійні зобов'язання підлягають виконанню.
Після звернення покупця на підставі Закону України «Про захист прав споживачів» наші фахівці проведуть експертизу та первинну діагностику. Термін діагностики – 3 дні із моменту отримання товару. Після діагностики несправностей проводиться ремонт протягом 14 робочих днів у гарантійному випадку. Якщо товар не підлягає гарантійному ремонту – терміни обговорюються індивідуально.

За яких умов гарантія не надається?

Гарантія не поширюється на такі випадки:
- Порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- пошкодження внаслідок потрапляння рідини або слідів її дії;
- наявності всередині обладнання сторонніх предметів або комах або слідів їхнього впливу та життєдіяльності;
- Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціоноване розтин, ремонт чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів, зміни конструкції чи схеми обладнання;
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням чи зниженням напруги у мережі;

- ушкодження, спричинені неправильним підключенням електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до іншого обладнання;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Як я можу повернути свої кошти?

Повернення грошей здійснюється протягом 48 годин після отримання нами товару та прийняття нами рішення про повернення коштів.

Особливості гарантійних зобов'язань для обладнання 3G/4G (модеми, роутери, точки доступу).

- Ця гарантія не дійсна, якщо буде видалено або змінено серійний номер товару.
- Дія гарантії не поширюється на аксесуари (акумулятори, сполучні шнури, блоки живлення тощо).
- Дія гарантії не поширюється на природне зношування товару.
- Відповідно до визначення п.35 «Порядку гарантійного обслуговування технічно складних електричних приладів», введеною в дію постановою КМ України №506 «Роботи з технічного обслуговування виробу, які проводяться без розбирання корпусу, ремонтом не є за визначенням, а отже, не можуть бути підставою для обміну товару». Виходячи з цього, заміна обладнання, в якому для відновлення працездатності потрібне лише оновлення програмного забезпечення, неможливе.

0
0